Тиждень екології

 Тиждень поінформованості про дітей з ООП

Перегляд вебінарів педагогами  щодо підвищення  професійного рівня з питань роботи з дітьми з особливими освітніми проблемами.    

Мазур Валентиною Францівною  проведені години спілкування з учнями 3-х класів ,  метою яких було виховувати у здобувачів освіти толерантне  ставлення до дітей з ООП як рівноправних учасників  освітнього процесу.

Практичний психолог  Покотило Олена Йосипівна  провела серію профілактичних занять з учнями 4-х класів на тему  «Милосердя і доброта-два крила допомоги дітям з ООП».   В ході занять у доступній формі розкриті  проблеми   життєдіяльності дітей  з особливими потребами в сучасних умовах. Особливу  увагу   Олена Йосипівна  акцентувала  на   вихованні  в учнів уважності, доброти, чуйності та милосерддя  у ставленні до дітей з ООП, усвідомлення ролі  та важливості  підтримки.

Щоб показати  як у  дітей з особливими потребами розвинуті органи дотику,  як такі діти спроможні виконувати певну роботу, яка  їм під силу,  Костюк Олена Михайлівна  у 3-Б класі  провела практичні  вправи « Збирання урожаю», «Мозаїка на дотик». Учні, складаючи візерунки на дотик,  відчули певні незручності, труднощі  під час роботи.  

Білик Марина Володимирівна провела з учнями 1- А класу годину спілкування на тему «Вони перемогли долю»,  під час якої діти вчились творити добро через добрі справи, вчились надавати допомогу дітям з ООП.

У 1-Г класі вчителем Толордавою Аллою Володимирівною   проведено з учнями  тренінг на тему “Друзі з особливими потребами” та  виховна бесіда “Мені це потрібно, адже я такий як ти.” Метою цих занять було сприяти розвитку емпатії та уваги до людей з вадами здоров’я, мотивувати учнів надавати підтримку дітям з особливими потребами.

У 2-Б класі, вчитель Гальомко Ірина Іванівна, пройшла виховна година “Я – такий як Ти!”.Метою було ознайомити дітей з проблемами дітей  з особливими  потребами, виховувати  співчуття, доброту, прагнення допомогти тим,  хто потребує допомоги, прищеплювати навички тактовного ставлення до людей з особливими  потребами. Також учні переглядали і обговорювали мультфільми “Мотузочка”, “Тамара”, “Їжачок”.

Учні 1-В класу , вчитель Кравчук Олена Валеріївна, з’ясовували поняття доброта, милосердя, людяність, толерантність, знайомилися із поняттям «особливі освітні потреби». Переглянули відеоролик «Урок людяності», на основі якого зробили висновки, що дуже важливо не втратити віру у свої можливості, усі мають однакові права                 не зважаючи на відмінності. Грали у дидактичні ігри з морального виховання «Якщо?  Коли?», «Що було б, якби… »

З метою виховання  в дітей співчуття, доброти, прагнення допомогти тим,  хто потребує допомоги,  толерантного ставлення до дітей (людей) з обмеженими можливостями, з метою  руйнування психологічних, фізичних, соціальних бар‘єрів у суспільства, протягом  Тижня  проінформованості про дітей  з ООП  у 2- В класі , вчитель Глушман Валентина Дмитрівна, були проведені  такі заходи:

  •  Тематичне заняття «Всі – Ми рівні, всі – Ми різні» (перегляд відеоматеріалу «Особливі діти»)
  • Презентація – бесіда «Видатні люди з особливими потребами» (про видатних науковців, спортсменів, композиторів, художників)
  • Виготовлення газети « Світ  стане добрішим, якщо…»
  • Продемонстровано відеоказку «Соловейко з одним крилом»
  • Ознайомлено з правилами толерантного ставлення до дітей з ООП 
  • 2 квітня – День поширення інформації про аутизм. В зв’язку з цим, було продемонстровано та проаналізовано відеоматеріал «Їх називають «дітьми дощу», «Як зрозуміти аутизм».

Вихователі групи подовженого дня Петрик Марина Валеріївна, Сташевська Наталя Валентинівна, Алфьорова Ольга Дмитрівна провели бесіду “Діти з ООП”, говорили хто такі діти-аутисти (або діти дощу), дивились підвальні мультфільми, виконували вправу “Хмаринка”, мотиваційний малюнок “Вір у себе”, провели виховну годину ” Люди із особливими потребами “. Учні ознайомилися із символами для дітей із обмеженими можливостями, грали у ситуаційну гру ” Що відчуваю, коли…?” , вчились ставити себе на місце іншого, визначати складність у різних ситуаціях, вчились співпереживати та виявляти інтерес допомагати іншим, ставитися толерантно до людей із особливими потребами

Бібліотекар Стрийко Оксана Ігорівна створила інформаційну виставку, де можна було знайти необхідну інформацію про особливості роботи з дітьми з ООП.

 

Дякуємо всім за роботу !