Семінар – практикум “Тимбілдінг як складова успішної діяльності педагога”
Під час проходження дослідницько-проєктної практики нам пощастило спостерігати за роботою психолога з педагогічним колективом.
Однією з таких форм є семінар-практикум . Під час спостереження була помічена активність та згуртованість колективу. Фахівці з великим інтересом брали участь у різноманітних завданнях .
Одним із важливих питань тимбілдінгу стало обговорення традицій в колективі. В Початковій школі 2(НВО #1) Мельник Ірина Михайлівна (методист , заступник директора) впровадила чудову традицію “Педагогічний квест на природі” ,що дає змогу підвищити рівень професійної компетентності вихователів та мотивувати фахівців для самоосвіти. Нестандартний підхід дозволяє виконувати поставлені завдання без перенавантаження записами ,інформацією ,але в свою чергу забезпечує високу результативність.
Як ми уже раніше зазначали увага до психологічного клімату в колективі є сьогодні одним із найважливіших завдань закладу . Створення оптимальних комфортних умов та “сонячної погоди ” в закладі дошкільної освіти дозволить підвищити мотивацію педагогів щодо удосконалення професійної компетентності в умовах закладу дошкільної освіти.