В початковій школі №2 було проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності з 20.11.23 по 24.11.23 за таким девізом «Цінуй життя, воно одне».
Сьогодні, коли в Україні ведеться повномасштабна війна проти вторгнення російського агресора, коли ситуація в країні є дуже стресовою для дітей: постійні сирени, вибухи, знервовані дорослі – як ніколи підвищується роль освіти у підготовці дітей до дій в надзвичайних ситуаціях.
З метою проведення профілактичної роботи серед учнів щодо дотримання правил безпечної поведінки, формування вміння прогнозувати небезпечні ситуації та знаходити правильні рішення щодо безпечного виходу з цих ситуацій, прищеплення навичок обережної поведінки в надзвичайних ситуаціях та бережливого ставлення до збереження свого здоров’я, життя та життя оточуючих, підняття рівня інформаційно–просвітницької роботи з питань безпечної життєдіяльності учнів в умовах воєнного стану. Класними керівника було організовано зустрічі із працівниками ДСНС на яких діти дізналися про правила безпеки в різних життєвих ситуаціях: «Мінна безпека» 3-Г, 4-В клас, «Урок безпеки» 1-Б клас, «Про небезпеку у довкіллі» 2-Д клас, «Як діяти в небезпечних ситуаціях» 3-Ж клас, «Безпека дитини», «Правила безпеки від Пса Патрона» 3 класи, «Дбай про свою безпеку сам»2-Б клас.
Завдяки таким зустрічам дітям було цікаво повторити правила особистої безпеки, здорового способу життя, правила пожежної, мінної безпеки, ознайомились з правилами надання домедичної допомоги. Ці навчання були і корисними, і цікавими, і веселими.
Учнями 4-Д класу було створенно пректи «Надзвичайні ситуації» основна мета створення даних проектів полягала в тому щоб допомогти сформувати у учнів свідоме ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіти основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки у повсякденному житті та при виникненні надзвичайних ситуацій.
Сьогодні, як ніколи, життєво необхідно озброїти учнів знаннями, вміннями і розумінням важливості збереження власного здоров’я, формувати в учнів свідоме розуміння цінності власного життя, виховувати в них свідому, осмислену позицію щодо безпеки життєдіяльності.